Saturday 5 April 2014

FT1P

Sigurno ste do sada primetili popriličnu dozu apolitičnosti u mojim pisanijama. Ukoliko niste, onda ste duboko ubedjeni da sam jedan od najokorelijih protivnika ili pristalica opcije koja vam je duši najbliža. To je sasvim normalno. Sve oko nas se iz petnih žila trudi da bude crno ili belo, da vuče levo ili desno, a povremeno i ka centru, a ponekad na kratko shvati da su neke godine prošle. Ciljevi i dalje lebde. Nekome visoko, nekome daleko, ali u svakom slučaju ne bliže nego juče ili par godina ranije...Dakle, većini je mentalni sklop podešen na on i off - ako nisi uz mene, protiv mene si. Ovo naravno važi deklarativno, kao i većina stvari u nas. Uz veliki rizik, obzirom na ovo što sam malopre napisao, pokušaću da ilustrujem. sonja biserko (znam nešto pravopisa...) svedočila  protiv Srbije. Ajd sve ono što je do tada bilo da, kao i sve ostalo o svemu, zaboravimo. Jednog dana, dok čekate u redu pred šalterom da izvadite potvrdu da vam je prababa umrla, kako biste mogli da dobijete uverenje o dokazu formulara c42/33 na primer, ispred ili iza vas  - ona. I? I ništa. Daj bre tu potvrdu pa da idem...

No comments:

Post a Comment