Saturday 25 February 2017

HIgh

Osokoljen jednostavnošću koju sa sobom u moj um donosi high efekat ,dobio sam želju da svoj utisak podelim. High efekat kakav nikada radnije nisu doživeli inhalacijom  (duvanjem ) kanabisa, ili nikakako ranije, a sa smolom kanabisa jesu,  ljudi pokušavaju da utkaju u svoja svakodnevna preterano komplikovana razmišljanja o preterano komplikovanoj stvarnosti u kojoj žive. Ti pokušaji su veoma nezgodni i neprijatni, jer plastično objašnjeno, pokušavate da u čaši pomešate ulje i vodu, a ipak se uvek razdvoje. High efekat nikako nisam doživeo kao beg od realnosti, već naprotiv, kao sudar sa realnošću. E to jeste bio mučan sudar sve dok nisam shvatio da mi ustvari živimo žestoko drogirani, a da nam je high ustvari povratak u realnost. Poslušajte razgovor dva studenta ili dva penzionera u prevozu. Pogledajte tv program, novine, radio...Raširite sliku u nadi da nam je samo zla sudbina odredila ovo nesrećno mesto rođenja i prebivališta i shvatićete da i u tako velikim razlikama među svim ostalim mestima na planeti postoji toliko toga istog. High efekat mi omogućuje da shvatim jednostavnost funkcionisanja onoga što  nazivamo sistem. Ja ne znam sve delove časovnika sa kukavicom , ali razumem kako funkcioniše. Niti me čini pametnijim , niti drogiranim i zatupljenim. Prioriteti sasvim isplivaju na površinu i imam sreću da su dobri ne samo po mene ili po moje bližnje. High briše nametnutu granicu između čovekove svesti i osećanja kojih ne želi da bude svestan ponajviše zbog straha od odbacivanja od njegovog okruženja. Danas nije društveno prihvatljivo reći ono što osećaš ili postupiti onako kako osećaš da je ispravno iako time nikome ne činiš zlo - naprotiv...

High efekat u procesu izlečenja ms u mom slučaju me je doveo u stanje upoznavanja protivnika (tako sam doživeo bolest ) , odluke da se protiv njega borim, teške borbe i na kraju pobede. Srećan sam što sada kada sebe mnogo bolje poznajem, nemam toliko ružnih reči koje me opisuju da bih mogao da se sa razlogom smatram lošim. Znam, nije društveno prihvatljivo ni upoznavati sebe, ali nije ni pobediti ms :)

Mnogi se plaše high efekta , a sve sam sigurniji da je samo ovo što sam ukratko opisao ustvari pravi razlog.Ukoliko neko ipak upozna sebe i shvati da je loš (po sopstvenim merilima ) onda će rešiti da se poboljša, unapredi po svaku cenu ili će rešiti da zaboravi sve što je shvatio i nastavi tamo gde je stao potpuno siguran da će komunikaciju sa sobom trajno prkinuti, a kanabis nazvati opasnom drogom. Po takve očigledno jeste . Verujem da su u ogromnoj manjini.

High je isti kanap duše , samo razvezanih čvorova.

No comments:

Post a Comment