Friday 31 March 2017

OPERA

Divan dan sam imao danas.
08.04. slaviću i rođendan.Danas beše divan dan.A:Ajde još jedan do rođendana. Skromno, samo jedan -02.04.
Moj stečeni pesimizam je počeo već da nadmašuje moj urođeni optimizam,ali kao i sve u životu, tako i pesimizam - kako došlo, tako otišlo Najbitnije od svega nije što će Beli da pobedi, već što se Srbija konačno posle mnogo vremena smeje, raduje i shvata da su sirotinjske želje male onoliko koliko je duša velika.Muka samo pred osmehom, čovekoljubljem, prijateljstvom i ljubavlju poklekne. Zato moramo na muku bez sikiracije, mangupSki, ozbiljno je zajebavajući - ISTINOM!  
Shvatam da što je ogorčenost veća, više si beo ili si vise željan osvete, zavisno od nivoa urođenog optimizma .Totalno beli ne može biti neko ko preživljava sve vlasti i opozicije, krsenje Ustava, svoj slabašni glas nemoći pred gašenjem kulture, uvazavanja,iole kritičke misli.Srećan sam ,ipak, što sam dovoljno beo da tvrdim da bi nasilje na ulicama ma kolika krađa glasova se desi , bilo najgore moguće rešenje.Ja možda nemam najbolje, ali znam da ma koliko tragao za njim, sasvim sam siguran koje je najgore.

No comments:

Post a Comment