Sunday 20 January 2019

Bolesti sistema u kome živimo su mnogo puta već jasno definisane.Svima i svemu danas treba lek.Od trenutka kada sam shvatio šta je meni lek,traju pokušaji da se sa bilo koje televizije sa nacionalnom frekvencijom narod obavesti o činjenicama. Nepristrasno, do u decimalu precizno. Bitno je da narod ima pravu informaciju kako bi bio zdrav u svakom smislu. Nama su razboleli narod. Ne verujem da je teorija zavere u pitanju, jer ništa što danas doživljavamo ne liči više na zaveru nego što liči na crne trenutke Srbije u prošlosti. I bližoj i daljoj. Narod je sve bolesniji i ako izostavimo sve moguće lekove, isključimo ih iz prodaje, učinimo da nekako nestanu, apoteke u Srbiji bi radile ako treba samo zbog bensedina. Verujem da je tako sa bilo kojim pojedinačno posmatranim lekom sa sličnim dejstvom. Rekli su mi da lek za moju bolest ne postoji. Kažu i da lek za ovako bolesnu zemlju ne postoji. Na svaki način bolesnu. I duhovno i duševno i fizički. Duhovno je overeno pečatom ispred Hrama SV.Save ,pre neki dan kada nas je u neverici ostavila fotografija nekog upišanka. Duševno je overeno pečatom radne grupe na javnoj raspravi o izmenama zakona o psihoaktivnim kontrolisanim supstancama, a fizički je overeno pečatom na moju dijagnozu. I postoji lek! Da! Slažem se da je građanska neposlušnost dobar način za naš napredak. Napredak Srbije.Mislim da ima delotvornijih metoda građanske neposlušnosti od neplaćanja računa.  Jedan od njih je da ne pristanemo na to da je danas u Srbiji bilo kom čoveku zabranjeno da sebi posadi lek. Bukvalno tako i bez daljeg analiziranja. Svaka dalja analiza je uplitanje u vešto postavljene zamke.Moramo da ih nateramo da te zamke sklone ili da se sklonimo mi i postanemo posthumni glasači svih vladajućih partija u ovoj Srbiji koja odavno nije naša. Od kad imamo decu.Sve je manje Srbija naše dece kojoj je predajemo, a sve više naših predaka. Bolesnom čoveku ne sme biti zabranjeno da sebi posadi lek.Tačka.  - tako bi rekao jedan koji može a neće, da pošteno ,bar prema umirućima,izađe i kaže - Umrite! Nemate pravo da bolesni živite ! ili -Evo vam dozvola da sebi posadite lek jer to niko živi ni po kom zakonu ne sme da vam brani! Aleksandre,meni je kanabis lek. Da li je i tebi ne znam , ali molim te leči se uvek onim što ti osećaš da te leči, ukoliko to nikome ne šteti. Verujem da postoji lek i za nehumanost.Ja sam svoj lek našao, ali nemam motivaciju da tražim tvoj lek, biljku, slamku spasa. Zabranjen lek je dozvoljen kriminal, dozvoljeno ubistvo.Tako ne možemo nikuda i ni sa kim.

No comments:

Post a Comment