Thursday 13 December 2012

KAMEN, PAPIR, MAKAZE

-Ne valja biti protiv svojih- Jedna od stvari koje nisam naučio na svojoj grešci. Iskreno uvek sam se trudio da učim na tuđim greškama, a tek kasnije čuo onu -Budala uči na svojim, a pametan na tuđim greškama-...
Ako ste pomislili da sam upravo izjavio da sam pametan grešite, jer dovoljno sam pametan da takve stvari ne izjavljujem.
Zašto bih ja sad počeo sa -Sigurno ste ćitali Ilijadu...? Ja nisam, ali sam kao i vi gledao film Troja. Najupečatljiviji momenat je onaj kada Ahil kaže Hektoru, u trenutku kada se Hektor sapleo a Ahil imao čist penal u 92. minutu, -Ne dam da mi jedan kamen uzme slavu! Ustaj i bori se!- Uvek su takve reči imale dubok uticaj na moj karakter. Ustvari, uticale su na razum, tako da kada karakter poželi nešto, razum odmah udari embargo ako se to kosi sa recimo ovom Ahilovom rečenicom. I u našoj istoriji ima dosta dobrih lenjira za razum, naše je samo da ih iskoristimo i da crta bude prava, jer nemamo svi preciznu i mirnu ruku svojih bližnjih koji nas od malena oblikuju. Zato su nečije linije, ili crte malo pokrivljene...Krive se i one prave, nije da nije. Smeta im nepravda, loš život, previše bola,predobar život, nedostatak bola, previše novca, moći...E zato su ovi lenjiri dušu dali. Isprave to očas!
Naaše rukometašice pobedile Francusku, a ja nisam protiv naših, dakle, ja sam srećan. Međutim ne radujem se baš nešto. Nije to zato što recimo ne volim rukomet baš posebno.Kada naši pobede briga me i da su trule kobile, klikeri ili žmurke. Pobeili naši! Al ne vredi...Kamen me upropasti. Selektor Srbije cimao onu Norvežanku za dres i cimajući tako otrgao mi radost. 

No comments:

Post a Comment