Wednesday 12 December 2012

SANJAO SAM DA SAM SE PROBUDIO

Posle prvog, logično je čak i u ova suluda vremena, dolazi i drugi utisak dana.
Ceo dan slušamo o nekim odvratnim milionima evra, o četvrtom slovu grčkog alfabeta, o pretnjama, neustrašivosti i još koječemu. Iskreno, kad bi pohapsili samo ove korumpirane koje lično ja poznajem, i one koje vi poznajete, počeli bi posle srpskih sela da se prazne i gradovi...
Zato je moj utisak za 12,12,2012, jedna ideja koja mi je pala na pamet, surovo povećavajući moj ego do neslućenih visina. Da sam ja na Miškovom mestu, prvo bih uz ogromno negodovanje borda direktora, ali sa punim pravom vlasnika, stavio katanac na preduzeće Delta. 24000 zaposlenih kreće u proteste odmah! Ruku na srce nije beznačajan broj, ali opet, može biti nedovoljno protiv ovako odlučne vlasti. Posle najvše mesec dana, priključilo bi im se barem još toliko onih koji nisu zaposleni u Delti, ali im kompletno poslovanje i egzistencija zavisi od Delte. Krenuli bi nemiri, uzdrmali bi se malo oni u Nemanjinoj, ali opet ne bi bilo dovoljno da me oslobode. I na kraju, Miškovo bogatstvo je procenjeno na 3 milijarde dolara, znači da je barem duplo, jer setite se, kad god ste imali 100 eur kukali ste da nemate ni 50 eur u kući...ali, ajde neka bude 3. Sigurno ste zaboravili, pa rekoh da vas podsetim na obećanih 1000 evra akcija za sve punoletne u Srbiji.Trenutno je u Srbiji ima 7 miliona stanovnika, a Miško ima 3 milijarde dolara, dakle, 429 dolara svakom!Čak i maloletnicima!U Srbiji je 3-5 % bogatih i njima ova sića od 400 i kusur dolara ne predstavlja ništa. Ako ima čak 10% onih koji će da poštenje i odanost idealima plate odbijanjem podrške Mišku za 429 dolara, to je zavidan broj poštenih.Zvaničan broj republičkog zavoda za statistiku je da je nezaposleno 32% stanovništva, i bez ikakvog objašnjavanja jasno je da je preko 40% ako oni prijave ovoliko! Pa toliki procenat nisu dobili ni radikali u najboljim danima! Pogledajte u svoj džep i zamislite da ste napipali svežanj dolara.EEEJ , 429 DOLARA! Kada ste ih zadnji put imali u tolikoj količini?
I eto slobode. A pare? Pa sigurno tu ima malo više od 3 milijarde, a mnogo više nego što će nas većina zaraditi za ceo život.
Eto, sad odoh da gledam dnevnik punog srca, jer on koji je napravio tolike milijarde, gluplji je od mene toliko da ja sada sedim u toploj sobi iz koje za razliku od njega mogu da izadjem kad poželim...

2 comments:

  1. Cuti da imas 100e u dzepu, i ti spadas u tajkune!

    ReplyDelete
  2. Pa necu da lazem...imao sam par puta onu zelenu :)

    ReplyDelete